czwartek, 28 lutego 2013

Karotkowy deser na Pysiu

-czyli kisiel na soczku owocowym

 


Odwiedziła mnie dziś moja siostra...miała dwa soczki owocowe... i wpadła na pomysł zrobienia z nich kisielu... Tylko ile kartoflanki dodać? Wzięłam soczki w swoje ręce i z dwóch składników powstał przepyszny deser, którym zajadała się również moja córeczka :) Prosto, smacznie i  mega szybko..a w dodatku nie ma się czego wstydzić,
jeśli gościom zaproponujecie taki deser, w końcu nie jest to zwykły kisiel... No dobra, może i zwykły :p 



Składniki (dla 4 osób):
  • 600 ml soku owocowego Kubuś/Pysio (dwie małe buteleczki)
  • 3 półkopiaste łyżki kartoflanki 

W garnku zagotowujemy 450 ml soczku. W reszcie soku rozrabiamy skrobię, tak aby nie było żadnych grudek. Kiedy soczek w garnku zacznie wrzeć, zmniejszamy pod nim ogień i wlewamy roztwór z kartoflanką do środka. Dynamicznie mieszamy, aby powstała jednolita konsystencja. Przelewamy do naczyń i zajadamy gorące lub ostygnięte.


 

3 komentarze:

  1. świetny deserek , kiedyś go spróbuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Na soczku pysiu bardzo dobra jest gotowana tapioka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba kiedyś tej tapioki spróbować, bo szczerze mówiąc nigdy nie smakowałam...

      Usuń