piątek, 9 listopada 2012

Randka jajka i pietruszki

-czyli pasta jajeczna




Nie miałam już ochoty ani na wędlinę, ani na ser, ani na dżem czy miód...miałam za dużo jajek, więc od razu pomyślałam o paście. Wiadomo, że rzecz to prosta i nie potrzeba do niej wielkiej filozofii. Można przyrządzić ją ze szczypiorkiem, ale ja dziś pokusiłam się o pietruszkę..i muszę przyznać, że był to strzał w dziesiątkę.

Składniki :
  • 5 jaj 
  • 2-3 łyżki posiekanej natki (zamiennie ze szczypiorkiem)
  • 3 łyżki majonezu
  • sól, pieprz do smaku
  • ewentualnie łyżka jogurtu naturalnego/śmietany - zamiast łyżki majonezu

Jajka gotujemy na twardo, siekamy w drobną kosteczkę. Dodajemy majonez ( jogurt/śmietanę), posiekaną zieleninę i smakujemy... Teraz doprawiamy do smaku. Najlepsze ze świeżym pieczywem i poranną kawą w towarzystwie męża :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz